Proiect nr. 2: Albumul de poze

Posted on December 15, 2010

3



Ziua prietenului meu cel mai bun m-a luat prin surpindere.

Mi-a luat ceva timp sa ma dezmeticesc, dar am gasit cadoul perfect pentru el: un album foto. Ca multi dintre noi, are multe poze la care tine pe care nu a avut ocazia sa si le organizeze. Acest album foto nu este orice fel de album foto… este un album foto cu mozaic…  pentru ca, poate nu v-ati dat seama, cea nai noua pasiune a mea este mozaicul.

Detaliile pe care trebuia sa le decid:

–          Albumul foto care sa sustina un tablou de mozaic pe suprafata sa

–          Modelul si culorile folosite

Am decis asupra unui album foto acoperit in material textil.

Modelul il gasisem pe web de primele dati cand am facut cercetari pentru atelier, dar nu mi-am dat seama de potentialul sau decat dupa ce o colega l-a adus la viata. Unele modele arata mai bine in poze decat in realitate. Cu asta era exact invers: arata superb in realitate.

Am simtit ca tema aleasa este perfecta pentru un album foto cu familie si prieteni: un copac cu un soare in spatele sau. Interpretarea pe care mi-o evoca este: copacul reprezinta persoana, soarele reprezinta mediul ce il inconjoara (atitudini, activitati), iar mediul ajuta sa formeze si sa dezvolte persoana.

Exact ca pentru proiectul precedent, am inceput prin a desena modelul pe o coala de hartie. De data asta, deoarece modelul nu era al meu, am trisat, si l-am printat. Apoi, am taiat partea esentiala – copacul – si l-am desenat pe coperta albumului foto.

Acest proiect utilizeaza tot metodele directa si fara chit. Asa ca, nu prea am ce sa va spun nou despre el: am taiat bucatile de mozaic in modelul dorit, le-am lipit cu adeziv in modelul dorit… Mai bine las imaginile sa vorbeasca de la sine.

A fost un proiect destul de obositor, deoarece mi-a luat cam 10 ore sa il termin. Si, iata rezultatul final.

 

Posted in: Romana