Craciun Fericit “de Mozaic” 2010

Posted on December 24, 2010

4



De ce Craciun Fericit “de mozaic”? Pentru ca va doresc ca toate interactiunile din aceasta perioada, cu prietenii si familia, sa se potriveasca perfect una cu alta intr-un mozaic perfect al momentului Craciunului din acest an.

Sper sa va pot bucura cu alte cateva cadouri pe care le-am facut pentru prietenii mei, evident, inspirate de Craciun.

Cadouri Inspirate de Mozaic

Deoarece nu am avut timp sa creez toate cadourile – desi am spus ca mozaicul este o arta iertatoare, implica totusi multa munca si este foarte consumatoare de timp – am cumparat cateva cadouri ispirate de arta mozaicului.

Clopotei de Mozaic (mi-a luat mai putin de 2 ore sa il fac pe fiecare)

Inceput

Mijloc

Sfarsit

… si mai multi!

Bradut Tridimensional de Mozaic (mi-a luat cam jumatate de zi sa il fac si inca mai necesita ceva munca)

Inceput

Mijloc

Procesul de curatare (nu cred ca l-am ilustrat indeajuns de bine in proiectul precedent)

Aproape de final…

Dupa asamblare intr-un bradut tridimensional…

Sper ca toate pozele sa va fi adus un zambet pe buze si, poate, sa va fi inspirat alte idei de cadouri. Craciun Fericit “de Mozaic”!

Posted in: Romana