Inspiratie aborigena

Posted on January 12, 2011

0



Desi ar putea trece foarte usor drept Inspiratie Africana, modelul mosaicul pentru numarul de etaj a fost defapt inspirat dintr-o pictura aborigena. Nu acordasem prea multa atentie artei locale din Australia inainte sa vizitez tara, dar dupa ce am fost prin cateva muzee trebuie sa spun ca m-a intrigat si atras intr-un mod unic. Va recomand sa aruncati o privire online la pozele si tehnica inventata de ei pentru picturi… Evident, eu nu pot sa folosesc tehnica punctului pentru mozaicul meu, dar felul in care aborigenii vad si exprima lumea inconjuratoare prin forme unice este foarte interesant…

Cu ce vi se pare ca seaman modelul? Puteti sa raspundeti prin comentarii pe care ar trebui sa le postati pentru a castiga un mosaic facut de mine sub indrumarea voastra…🙂

Greutatile in finalizarea acestui proiect a fost:

–          sa descopar diferitele feluri in care sa sparg mozaicul pentru a crea un model echilibrat, si

sa ma decid asupra fundalului (orice am incercat crea o imagine prea incarcata si distragea atentia de la model, asa ca am decis sa modelez chitul in asa fel incat sa se potriveasca cu modelul). Eu consider ca a fost o decizie buna. Sper ca si voua va place! Votati, nu fiti timizi!🙂

Posted in: Romana