Joc de inimi

Posted on January 18, 2011

0



Ador mozaicul – sa ma gandesc la ce modele sa fac, ce culori sa aleg, in ce forme sa tai bucatile de mozaic… Totusi, ocupa foarte mult timp si, pot spune, nu este atat de ieftin… Asa ca, pentru a-mi continua pasiunea, m-am gandit sa vand cate ceva din lucrurile pe care le creez…

O sa ma pregatesc pentru Ziua Mamei, Sfantul Valentin si Paste si as aprecia comentariile voastre despre ce as putea sa imbunatatesc si alte idei ce as putea sa le pun in practica…

Mai jos va expun un tablou cu o inima la care cu cat ma uit mai mult cu atat imi place mai mult…

Si, cum pretul este un factor important in succesul oricarei afaceri, o sa spun si cu ce preturi pot sa imi vand creatiile🙂 asa incat sa imi acopar costurile si timpul investit…

De obicei mozaicul este destul de scump, dar aceasta piesa a fost relativ usor de facut si rezultatul final este destul de dragut. Pretul pentru acest tablou ar fi 63 de RON.

Ce parere aveti?

Posted in: Romana