It Must Be Love… LOVE… LoVe!

Posted on February 2, 2011

2



Acesta este numele uneia dintre colectiile mele din portofoliul Breslo. Daca nu ati explorat inca noua aditie in coloana din dreapta a blogului meu, am deschis un magazine online de unde puteti sa cumparati cateva din creatiile mele. Asta daca nu le realizati voi insiva!🙂

Astazi va arat cea mai importanta piesa pe care am creat-o, inspirata de dragoste. Deasemenea, aceasta este realizata cu o tehnica complet noua, deci aveti si ce sa invatati.

Tava de mic dejun “Flying 2 U” a fost conceputa ca o declaratie de dragoste. Inchipuiti-va ca primiti tava cu o ocazie speciala, insotita de o floare frumoasa, un pahar de suc proaspat si un croissant cu ciocolata cald. Surpriza ar fi absoluta. In plus, in fiecare dimineata in care ar fi folosita, ar aminti de acea zi speciala si de dragostea ce continua intre cei doi parteneri. Stiu ca eu vreau o astfel de dragoste si va doresc si voua acelasi lucru.

Acum, revenind la chestii mai tehnice, tava a fost decorate cu mosaic folosind tehnica indirecta.

Dar, sa incepem cu inceputul.

Asa arata tava cand am cumparat-o:

Acesta este modelul la care m-am decis:

In poza urmatoare vedeti cum m-am decis la ce culori sa folosesc (am renuntat la albastru… uneori, mai putin este mai mult) si la cat de mult material o sa-mi trebuiasca:

Metoda indirecta presupune ca mozaicul sa fie lipit cu partea inferiora in sus pe un material de transfer inainte de a fi pus in locul care i-a fost destinat. Se presupune ca este perfect pentru lucruri precum mesele, unde suprafetele trebuie sa fie perfect drepte.

Din pacate, pentru mine nu a functionat chiar perfect, latimea materialelor folosite fiind diferita. Desi mai intai am adaugat chit si apoi am transferat modelul complet deasupra (cu materialul pe care a fost lipit in sus), nivelul nu a fost perfect drept. Totusi, a fost mult mai bine decat cu metoda directa, cu care unele marginile ies in exterior destul de mult incat sa incomodeze.

M-am gandit ca un strat de vopsea si lac protector sidefat o sa-i imbunatateasca aparenta.

Mai sus vedeti modelul deja transferat (bineinteles, modelul apare invers fata de original). Adezivul, care trebuie sa fie solubil in apa, ar putea fi inlocuit cu un amestec de faina, miere si apa, dupa cum am inteles din cercetarile mele. Data viitoare o sa incerc asta, deoarece lipiciul folosit mi-a dat o gramada de batai de cap pana l-am indepartat.

Si iata produsul final, ca o simpla tava, dupa ce a fost chituit:

Aici sta pe piciorusele ei:

Si iata cateva detalii:

Sper ca v-a placut aceasta postare. Abia astept voturile voastre. Sper ca ati observant cele 5 stele pe care ati putea sa le acordati, la inceputul acestui articol. Va rog, nu fiti timizi!

Posted in: Romana