Viseaza la o mare limpede, la un soare bland, si la o vacanta relaxanta!

Posted on March 18, 2011

1



Primavara a sosit! Impreuna cu optimismul si buna-dispozitie, aceasta aduce cu sine si un sentiment mult mai palpabil al vacantei ce se apropie…

Cei norocosi pot sa isi permita cateva zile libere in care sa isi refaca depozitele de vitamina D (stiu ca, defapt, nu se pot face provizii pentru mai tarziu) in soarele molatec si grijuliu de primavera… Eu am fost printre norocosii ce au putut sa se indeparteze de toata nebunia si mi-am vizitat un bun prieten din Alicante, Spania. Defapt, el este primul care mi-a vorbit de CouchSurfing!!! Multumesc!

Asa cum am fost educata de parinti, cand merg in vizita, imi place sa imi arat recunostinta pentru ospitalitatea pe care o primesc oferind un cadou. Cum culoarea preferata a prietenului meu este albastrul, si fiind influentata si de imaginatia mea in ceea ce priveste marea din Alicante, am creat special pentru el o mica cutie cu adevarat magica pentru banuti, sau chei, sau orice altceva ce ar avea nevoie sa fie depozitat pentru acces rapid.

Imaginatia chiar a facut minuni cu aceasta piesa, mai ales ca am putut face ceea ce imi place cel mai mult – sa inovez si sa experiementez. Sunt foarte multumita cu efectul 3D, cu culorile alese… in mare, cu rezultatul final!

Posted in: Romana