Talent la desen

Posted on March 23, 2011

1



Luna februarie a trecut lasand in urma o impresie puternica… Zile de carnaval, sarbatorile indragostitilor…

Printre vechile mele proiecte ce au dat gres am gasit o masca pe care incercasem sa o infrumusetez cu ajutorul desenului… Din pacate, nu sunt deloc talentata la desen…

Asa ca m-am gandit: de ce sa nu o aranjez cu mozaic? Asa a inceput… Scateia, urmata de multa cercetare si putina imaginatie… si eram pe drumul cel bun…

Am incercat sa o pastrez simpla si eleganta… De cele mai multe ori, mastile pe care le gasesc in comert ma deranjeaza prin abundenta exagerata a materialelor si modelelor folosite… Ca nota, aceasta masca este doar pentru decorarea casei – marimea e prea mica pentru o fata adulta, materialul de baza fiind din lut o face sa fie grea si nu foarte placuta pentru exercitiul necesar al respiratiei…

Si iata un alt proiect inspirat de februarie – luna indragostitilor – care necesita ceva cunostinte de desen.

Dupa cum am spus, talentul la desen ar ajuta foarte mult in procesul de creare a unor noi modele. Din moment ce nu le am, nu puteti decat sa trageti concluzia corecta ca aceast proiect a fost inspirat de viziunea altcuiva…

Cum stiti ca imi place sa inovez la fiecare lucrare pe care o fac, puteti sa va dati seama cat de mult mi-a placut aceasta de am ajuns sa o pun in practica… Si chiar a oferit ceva provocari, trebuind sa lucrez putin la proportii si linii astfel incat sa evidentiez formele…

Personal, gasesc geniala combinatia de negru si albastru intre mozaic si chit… De cand am descoperit-o, acum ceva timp, nu am avut inca timp sa ma plictisesc de ea…

Acest tablou este dovada a ce poate aduce unui proiect de mozaic un design si o viziune buna!  

Tagged: , ,
Posted in: Romana