pAStE feRiCIt!

Posted on April 22, 2011

0



Am vrut sa va doresc Paste Fericit si sa va multumesc ca imi vizitati blogul atat de des. Sunt multumita cu audienta si cum aprecierea voastra imi da imboldul de a continua, va multumesc!

Cu aceasta ocazie speciala, o sa va arat o extensie si adaptare a obiectelor mele favorite de decorat – “Chestii in care sa pui chestii”.

Sa incepem cu cosurile de Paste. Multi oameni mi-au spus ca apreciaza cel mai mult simplitatea. Cu aceasta idee in minte, atentia pentru urmatoarele doua cosuri a fost pe culoare, desi trebuie sa recunosc ca mi-a luat foarte mult timp sa gasesc combinatia perfecta de model si culori.

Acum, va arat favoritele mele pentru acest Paste: galetica de oua / ghiveciul de flori. Orice are multiple intrebuintari primeste puncte in plus in ochii mei. Mai imi plac si pentru culorile folosite, forma lor, si modelul realizat. Ce mai pot spune?

In cele din urma, Iepurila a trecut pe la mine cu inspiratia mult dorita. Acest cos rabatabil poate tine oua de Paste, fructe, legume, sau chiar o vaza micuta cu flori…

Va doresc un Paste Fericit si infruptari responsabile din deliciile traditionale!

Tagged: , , ,
Posted in: Romana