Trilogie pe o tema marina – Partea 3: Lumea de dincolo

Posted on May 20, 2011

1



Dupa o scena marina de zi jucausa si una de noapte nostaligica, cu ce altceva as mai putea sa va surprind? Ei bine, m-am gandit sa va incant cu o scena din adancurile marii.

O sirena aducand la suprafata un nufar, m-am gandit ca ar fi o tema perfecta pentru un ghiveci de flori.

Dintre cele trei ghivece pe tema marina, pentru acesta am lucrat cel mai mult, incercand sa incorporez elemente de miscare – e.g.: onduleurile parului sub apa, bulele de aer produse de miscarea cozii, inclinarea algelor la trecerea sirenei.

Ca de obicei, am inceput prin a schita modelul pe ghiveci si prin a ma juca cu culorile. Simt ca mi s-au imbunatatit abilitatile la desen. Poate dau la arhitectura, asa cum am vrut mereu!🙂

Apoi, am inceput sa tai sis a aranjez bucatile de mozaic.

Poate ati observat ca am renuntat la un element – coralii. Nu ieseau bine asa ca m-am gandit ca, asa cum am observant in general, mai putin e mai mult.

Foarte mult mi-a luat sa iau o decizie in ceea ce priveste parul sirenei: brunet sau blond? O nuanta mai inchisa sau deschisa?

Iata ghiveciul terminat, dupa ce am terminat cu chitul si l-am curatat.

Si, ceea ce pare sa fi devenit o obisnuinta cu proiectele mele de ghivece de flori: ultimul dans!

Posted in: Romana