Inspiratie africana – Zebra

Posted on June 5, 2011

0



Am tinut o promisiune facuta de mult. Va mai amintiti prima mea creatie inspirata de Africa – Girafa? Pentru a o vedea urmariti linkul: Inspiratie africana – Girafa.

Urmand aceleasi principia si tehnici, iata continuarea – Zebra!

 

Pentru aceasta lucrare am realizat si funduletul!!!🙂

 

Provocarea a fost, lafel ca pentru prima, cercetarea detaliilor si a caracteristicilor acestui animal super. In cateva zile am invatat mai mult despre acest animal decat am facut-o vreodata de la scoala sau televizor. Educatia nu are nici o valoare daca nu i se adauga si practicalitatea.

Am reusit chiar sa raspund intrebarii existentiale a zebrei: “Sunt alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe?” Daca nu ati ajuns la aceeasi concluzie cu mine, scrieti-mi si o sa va explic!🙂

Posted in: Romana