Diferente atragatoare

Posted on June 21, 2011

0



Va mai amintiti cand creativitatea mea isi tragea seva din romantism?

Truffle Hearts – Ghiveci de flori, It Must Be Love… LOVE…LoVe!, Nu uitati sa va sarbatoriti inimile!

Ei bine, in aceeasi perioada am mai creat o lucrare de care sunt mandra dar pe care nu am apucat sa vi-o prezint: o oglinda decorate cu 2 lebede din mozaic – una alba, una neagra, asezate sub forma de inima.

Ideea din spatele lucrarii era ca diferentele pot fi atragatoare si pot supravietui impreuna armonios. Pentru fiecare lebada am folosit cate o taietura diferita a mozacului si diferite aranjamente. Pe cea neagra am vrut sa o realizez masculina – mai supla si puternica, iar pe cea alba feminina – mai voluptoasa si delicata. Observati si cum boticurile lebedelor sunt aranjate pe oglinda pentru mai multa sculpturalitate.

Posted in: Romana