Simplitate

Posted on July 6, 2011

0



Eu cred ca exista doar doua cerinte pentru un design de calitate: simplitate si inspiratie. Pentru ultima cerinta cel mai important factor este sa iti asculti materialele.

De aceasta data, imaginatia mea a fost aprinsa de identificarea acestor bucati de sticla colorata sub forma de cerc si ovale lungi…

Evident, gandul m-a dus imediat la flori. Si astea ar merge… ei bine, cu un ghiveci de flori!

Dupa ce m-am jucat cu materialele, am identificat 3 modele care mi-au placut. Pe acestea le-am realizat in diferite culori si le-am folosit pe cele 2 parti ale ghiveciului de flori.

Prima fateta: Flori de gheata & Libelula

A doua fateta: Flori stilizate

Desi stiam ca aceste modele ar arata cel mai frumos fara sa fie chituite, pentru durabilitate am ales sa le chituiesc. Iata produsul final:

Posted in: Romana