Primul meu ucenic – va arata ca ar trebui sa incercati si voi fara frica!

Posted on August 25, 2011

2



Cand am inceput prima oara sa ma joc cu mozaicul, mi-am dat seama cat de placuta este ca activitate. De asemenea, am realizat ca pare mai greu decat este in realitate. Da, aveti nevoie de multa rabdare, de putina inspiratie si cercetare, si de destul de mult timp, dar este un proiect pe care il poate face orice persoana care nu are doua maini stangi.

Motivul pentru care am inceput sa scriu acest blog a fost sa va inspir sa incercati, sa va ajut sa descoperiti un nou hobby, sa va indemn sa oferiti cadouri creative si personale…

Sunt foarte mandra sa spun: am avut primul meu ucenic! De asemenea sunt fericita sa spun ca m-a facut foarte mandra!

Ca de obicei, am inceput cu tema. Ideea initiala era un inger, dar cum aveam un timp destul de limitat, a trebuit sa rezum ambitiile ucenicului meu la un design mai putin complicat. Intodeauna recomand sa se inceapa cu ceva mai stilizat, cat mai simplu cu putinta. Daca va place sa creati mozaicuri, puteti sa ii dedicati mai mult timp dupa prima incercare.

De asemenea am ales baza, obiectul care va sustine opera de arta. De aceasta data a fost o rama de fotografii.

Pe urma, am decis culorile si am inceput sa taiem bucatile de mozaic si sa le lipim sub forma designului dorit. Mereu sa incepeti cu modelul si intotdeauna, daca e posibil, incepeti cu conturul.

Protejati partile ce nu vreti sa fie murdarite si continuati cu restul designului.

Am ajuns la partea ce necesita multa rabdare – asteptarea (noi nu am prea avut timp pentru asta!!!). Si uite si artistul admirandu-si opera!🙂

Asteptarea este foarte importanta pentru ca va doriti ca modelul la care ati lucrat sa ramana sub aceeasi forma si dupa momentul chituirii.

Apoi vine dinnou un moment de asteptare – cel putin 20 de minute, depinzand de instructiunile producatorului de chit. Apoi faza de curatare!!!

Iata si produsul final! Avea nevoie de inca putina curatare, dar nu am avut timp sa astept pana ce chitul s-ar fi intarit indeajuns de mult pentru asa ceva!

Gata, deci! Sper ca v-am ajutat sa gasiti impulsul de a incerca voi insiva sa decorati ceva cu mozaic, evident, daca asa ceva v-a interesat vreodata!

Posted in: Romana