Arta Feng Shui – Bambus

Posted on September 5, 2011

2



Cu mult inainte de a-mi descoperi pasiunea pentru mozaic, am fost foarte interesata de designul de interior si de arta Feng Shui (tradusa prin apa & vant). Am folosit multe din credintele stravechi pentru a-mi imbunatatii casa.

Inca un lucru de care mai aveam nevoie era un element de pamant (reprezentat prin plante vii sau prin culorile verde si maro) in holul de la intrare. Cum zona respectiva este intunecata (un alt element nu foarte bun al oricarui apartament – Feng Shui spune ca in case zona centrala, inima casei, trebuie iluminata cel mai bine pentru cea mai mare parte a zilei), o planta nu ar creste prea fericita aici. Solutia? O opera de arta cu o semnificatie puternica. Si, de ce sa nu fie un mozaic?

Pentru aceasta lucrare, dupa multa cercetare, am ales bambusul. Se integreaza foarte bine pe fundalul tapetului cu dungi vertical, are culorile perfecte, si imi place foarte mult si semnificatia lui.

 

Bambusii sunt considerate norocosi datorita vitalitatii, felxibilitatii si cresterii lor puternice. Bambusul este o planta uimitoare cu o energie foarte linistitoare si inteleapta. Ne invata lectia suprema: cum sa fim flexibili si “deschisi” pe interior, pentru a lasa spiritual sa treaca liber prin noi pentru a ne vindeca.

In plus, faptul ca sunt reprezentate 9 tulpini de bambus este considerat un simbol extrem de favorabil, deocarece este numarul ce reprezinta norocul si fericirea. Daca esti in cautare de sanatate – numarul tau este 5, daca te intereseaza averea – alege 8, daca iti doresti iubirea – alege 2, evident!

Iar procesul si produsul finit le voi lasa sa vi se dezvaluie fara cuvinte.

Pentru detaliile tehnice, uitati-va la proiectele mele mai vechi, unde de mai multe ori am descris procesul. De exemplu: Apus de soare (tablouri de asemenea create bazat pe nevoi Feng Shui)!

Posted in: Romana