Infinit la patrat – Rame foto

Posted on September 15, 2011

0



Va amintiti amfora decorata cu cheia greceasa si simbolismul din spatele acesteia? Amfora antica

Pentru a merge cu ea, am simtit nevoia unei rame foto. Asa ca, folosind aceleasi material, am creat asta:

Pentru rama foto am simtit nevoia sa pastrez fundalul luminous, pentru a atrage atentia catre fotografia ce va fi expusa si pentru a-I adauga ceva stralucire, pe cat posibil.

Diferenta intre cele doua piese, desi calitatile fotografiilor sunt diferite, va va arata ce variatie poate aduce culoarea chitului unei piese. Pentru amphora nu am ales o culoare deschisa deoarece am simtit ca ar fi mult prea incarcata de detalii. Am vrut o piesa discreta.

In ceea ce priveste forma aleasa, am ales ceva simplu ce a reluat simbolismul infinitatii de la amphora. Daca urmariti fiecare culoare de mosaic de pe rama foto o sa va dati seam ace vreau sa spun.

Si iata o alta rama foto pe care am creat-o de care sunt inca foarte mandra: Chocolate Dream

Posted in: Romana