Munca de redescoperire – Importanta culorii chitului

Posted on October 9, 2011

2



Uneori, pur si simplu nu suntem multumiti de rezultatele pe care le obtinem… sau, poate, stim ca ceva ar putea fi facut mai bine, dar nu stiu ce… Secretul, asa cum se intampla de cele mai multe ori, se afla in timp: dati-i ragaz si solutia va venii ea la voi!

 

O sa incep usor si o sa termin in forta…🙂

 

Prima schimbare este doar de prezentare. Nu sunt pe deplin multimita nici cu aceast prezentare (cele doua parti ale sticlei ar trebui sa fie umplute cu ceva care sa le evidentieze forma si sa puna in valoare si mai mult mozaicului cu care este decorate). Cu toate acestea, am vrut sa arat ce diferenta poate face o imagine.

 

 

Articolul scris pentru aceasta piesa poate fi gasit aici.

 

A doua realizare este putin mai dramatica. Am vrut sa se observe cele doua colori de mozaic folosite, asa ca am optat pentru ceea ce se spune ca este o culoare neutral de chit – gri. Acum, chiar si pentru asta, exista o stiinta. Alegand o culoare de gri mai inchisa va face piesa sa arate mai elegant. Asa ca asta este ceea ce am facut, dupa ce nu-mi gasisem linistea cu prima incercare. In plus, am adaugat si niste sclipici, deoarece simteam nevoia unui “extra”.

 

 

Articolul pentru piesa de mai sus am publicat-o aici.

 

Si, in final, asa cum am promis, piesa de rezistenta, cea mai dramatic transformare… tot doar prin schimbarea fundalului, o piesa este transformata intr-una foarte diferita.

 

Cu timpul, am realizat ca o combinatie de negru si galben poate foarte bine sustine un fundal maro… Aceasta piesa am schimbat-o deoarece nu eram multimita cu nuanta initala de fundal (griul m-a dezamagit de multe ori) si deoarece m-am gandit ca ar merge foarte bine alaturi de rama foto pe care am realizat-o ca premiu pentru primul concurs al acestui blog.

 

 

Pentru articolul unde am prezentat pentru prima oara suportul de lumanare, mergeti aici.

 

 

In concluzie, este adevarat ca timpul aduce idei proaspete! De asemenea, ma bucur ca am putut sa va arat, chiar daca doar modest, importanta culorii chitului pe care o alegeti asupra lucrarii voastre.

 

 

Posted in: Romana