Piedestal pentru ghivece de flori

Posted on October 13, 2011

0



Aceasta poveste incepe cu un piedestal de ghivece de flori cazut in dizgratie.

 

 

Dupa cum v-ati putut da seama pana acum, imi place sa salvez sis a infrumusetez lucruri (si nu numai). Asa ca, avand aceasta baza pentru proiectul meu, m-am pus pe gandit. Aveam nevoie de niste rafturi si de un concept.

 

Rafturile le-am taiat cu ajutorul unui profesionist din placaj de 6mm.

 

 

Conceptul mi-a fost oferit de forma rafturilor… Taietura de diamante… Aveam nevoie de un model geometric.

 

 

Gama coloristica mi-a fost inspirata de un smarald… Pentru plante, verdele nu iese in evidenta intr-un mod ciudat.

 

 

Rafturile au fost terminate:

 

 

Asezate la locul lor aratau foarte dragut…

 

 

Aveam nevoie sa le ofer soliditate, asa ca am folosit chit negru (exact ca culoarea ramie si o culoare foarte buna cand se lucreaza cu pamant)… Iata, aceasta este piesa finala (din pacate, toamna a venit brusc si conditiile de lumina pentru pozele mele lasa de dorit)…

 

 

 

 

Cum va place? Vedeti cum puteti sa salvati lucruri vechi ce zac pe langa casa? Sper ca aceasta sa va ofere inspiratie sa reconditionati si voi micile comori uitate!

Posted in: Romana