Cunoasteti artistul

Posted on November 29, 2011

0



A sosit momentul sa ma prezint. In afara de cum am ajuns sa am aceasta pasiune pentru mozaic pe care am detaliat-o in primul meu articol, iata stadiile unui auto-portret din mozaic. Desi nu cea mai buna lucrare a mea, este prima mea incercare a unui portret, asa ca va rog sa fiti ingaduitori.

Incantata de cunostinta!

In continuare, procesul de creatie…

Alegerea culorilor de mozaic…

Taierea si pozitionarea bucatilor de mozaic pentru a crea imaginea printata…

Chituirea…

Prima oara culoarea pielii a iesit prea deschisa, a doua oara a iesit in mai multe culori (datorita procesului intens de curatare), a treia oara a iesit cel mai bine (dar tot nu s-a uscat perfect, in final)…

Produsul finit, acoperit cu luciu pentru o intensitate mai mare a culorii…

Posted in: Romana