Castiga sau Daruieste un cadou de Craciun (Fara titlu 1)

Posted on December 8, 2011

0



Pana acum am cautat si prelucrat materialele astfel incat sa imi fac cate o idee sa prinda viata. Probabil influentata de apropierea precipitata a sfarsitului de an, simt nevoia de schimbare. Aceasta schimbare va fi reflectata in urmatoarele mele lucrari pe care vi le ofer drept cadouri de Craciun (pentru mai multe detail, va rog sa imi vizitati pagina de Facebook)!

 

Schimbarea pe care o caut este sa permit materialelor cu care lucrez sa imi ghideze designul. Si cum sunt o mare iubitoare de bijuterii am multe piese mai vechi pe care nu le mai port, asa ca le transform in material pentru ceea ce vor fi cel mai adesea lucrari abstracte de mozaic.

 

Iata si prima lucrare, in imagini, de la inceput pana la sfarsit:

 

 

Nu uitati sa vizitati AdN Mosaic pentru a participa la jocul care va poate aduce un cadou de Craciun de la mine!

Posted in: Romana