YPC Café promoveaza tinerii artisti

Posted on March 5, 2012

0



YPC Café, prima cafenea NGO din Romania care si-a deschis portile weekendul acesta, promoveaza tinerii artisti oferindu-le spatiul si audienta necesare pentru a-si face lucrarile mai cunoscute.

Cu modestie, va invit sa imi vedeti ultimele creatii expuse in aceasta cafenea. Aici este linkul catre pagina lor web si evenimentele organizate de ei pe care ati putea sa le gasiti interesante: http://www.ypccafe.ro/calendar/

De asemenea, as vrea sa incuranjez tinerii artisti sa ii contacteze si sa isi reserve o perioada in care sa isi poata expuna lucrarile. Eu, personal, abia astept sa vad ce talent gazduieste aceasta tara (sau altele, de ce nu?).

Cum deja sunteti probabil obisnuiti, munca mea a inflorit intotdeauna cand imi gasesc inspiratia in ceva. De aceasta data, inspiratia mi-a venit din tema petrecerilor pentru care am creat 5 mici dar, daca imi permiteti sa spun asa chiar eu, reprezentative tablouri. Sunt si de vanzare, daca va intereseaza.

Prima dintre lucrarile mele se numeste “Muzica” si reproduce o tanara ce danseaza pe muzica pe care o asculta din music player-ul ei. Fundalul este pictat cu acrylic, iar formele rotunde invoca acelasi efect pe care bassul il are in muzica. De ajuns cu vorbaria, sa vedem!🙂

Maine o sa va prezint a doua piesa din Pentalogia mea cu Tema Petrecerilor, dar daca vreti sa le vedeti pe toate impreuna si inainte sa vi le prezint eu aici, va recomand sa dati o fuga la YPC Café – situata relativ aproape de Romana sau Gara de Nord.

Posted in: Romana