Calul – Remediu Feng Shui pentru succes pentru nord sau sud

Posted on May 9, 2012

0



Stiti cum un instalator are probleme cu conductele din casa sa, cum un zugrav nu are peretii prea bine intretinuti, cum un electrician are mereu cate o instalatie electrica ce nu merge, si asa mai departe?!?…

Si eu am tendinta sa ma ocup de oricine altcineva in afara de mine. Dar, de curand, am decis sa renovez putin, bazandu-ma pe teoria Stelelor Zburatoare ale Feng Shui pentru 2012. Noua pardoseala in balcon, ceva gradinarit, cateva schimbari in sufragerie, cateva in dormitor, cateva ajustari peste tot in casa…

Precedentul remediu feng shui din mosaic pe care vi l-am prezentat a fost tabloul cu bambusi din hol. De data aceasta aveam nevoie de un remediu pentru succes.

Din calculelel Stetelor Zburatoare ale Feng Shui pentru 2012 reiese ca steaua de bun augur a succesului pe toate planurile se afla in zona de sud a casei. Sudul este reprezentat de elementul foc, pe cand steaua succesului are elementul apa. Cum mult foc evapora apa, zona are nevoie de un element al apei care sa reprezinte in acelasi timp si succesul.

In aplicatiile clasice ale feng shui, calul aduce energie pentru succes, faima, libertate si viteza. De aceea acest simbol este de obicei folosit in zona faimei a casei (sud) sau cea a carierei (nord). Am ales sa amplasez acest remediu in Sud pentru a putea introduce si elementul apei prin culorile folosite pentru fundalul tabloului (negru si albastru).

Tabloul a trecut prin diverse stadii inainte sa atinga una cu care sa fiu multumita. Iata:

Posted in: Romana