Joc de mozaic: un proiect pe care il puteti realiza singuri

Posted on August 13, 2012

0



Cateodata, simtim nevoia de o schimbare. Si cui nu-i place un proiect simplu ce poate fi realizat fara ajutor?

Bunicul meu a creat aceasta biblioteca superba din nuc masiv. Desi intr-o nuanta inchisa delicioasa, am simtit ca mi-ar placea putin mai multa lumina.

Pentru proiectul meu am cumparat 6 oglinzi cu rama lata de lemn de la Ikea. Am ales cea mai inchisa nuanta pentru ca nu vroiam sa concureze cu nuanta inchisa a lemnului de nuc al rafturilor. Am debarasat 2 randuri de rafturi si am aranjat cele 6 oglinzi in diferite combinatii pana cand am fost multumita una dintre ele.

Pentru a creea si mai multa lumina, am optat sa adaug mai multa oglinda pe rame. Mai intai m-am decis asupra formei – o raza de lumina abstracta ce atinge toate cele 6 oglinzi. Ar fi fost foarte greu sa gasesc sau sa tai eu bucatele mici de mosaic din sticla, asa ca am cumparat un glob de Craciun (din acelea care arata ca un glob disco) si am refolosit bucatelele de mosaic pentru acest proiect.

Le-am lipit pe rame in forma dorita, lasand spatii intre piese. Am creat astfel o piesa abstracta ce reflecta mai bine lumina din camera.

 

Sper ca acest mic proiect sa va inspire. As fi curioasa sa aflu ce proiecte ati realizat, asa ca va rog sa imi scrieti!!!

Posted in: Romana