Alternative la mosaic – Partea 1: Mosaic din hartie colorata

Posted on September 26, 2012

0



Imi dau seama ca investitia initiala in materialele necesare pentru crearea unei lucrari din mozaic poate si chiar reuseste sa va opresca pe multi dintre voi sa incercati aceasta arta. De aceea vreau sa va arat metode mai usoare si ieftine de a va folosi creativitatea.

Acum ceva timp un prieten a deschis un bar. De fiecare data cand am prins o tema sau o idee noua pe care as fi putut-o transforma in ceva artistic, mi-am lasat imaginatia sa zboare. De aceasta data am observant ca meniul barului avea nevoie de un suflu nou, de acel ceva care sa-l scoata din anonimat. Asa ca am incercat sa creez o semnatura unica pentru acest bar, ceva ce sa aduca cu sine multa energie pozitiva.

Pentru acest proiect am scos acuarelele si hartia de desen pe care le pusesem la pastrare din copilarie. Am colorat cateva foi in mai multe culori, lasand culorile sa se intrepatrunda. Pe urma le-am taiat in bucati mai mici, de mai multe marimi si forme pe care le-am rearanjat asa cum as face cu un mozaic. Bineinteles, daca vreti sa creati un efect de mozaic mai vizibil, ati putea opta pentru bucati de hartie colorate intr-o singura culoare si taiate sub forma de patrate egale pe care sa le aranjati in modelul dorit. Apoi, am lipit bucatile in modelul dorit pe spatele unei foi de hartie pe care am desenat modelele pe care le doream. Cu ajutorul unei foarfeci, le-am decupat rand pe rand.

Am continuat cu tema si la semnele pentru baie.

Sa-mi spuneti daca lucrarile mele va dau idei! Mi-ar placea foarte mult sa vad ce ati creat si voi!

Tagged:
Posted in: Romana