Alternative la mosaic – Partea 2: Sul de hartie reciclat

Posted on October 7, 2012

0



Aveti in casa vreo zona care are nevoie de mai multa culoare sau, pur si simplu, sa fie acoperita? Eu da! Iata un proiect simplu care este atat usor cat si ieftin de realizat.

In loc sa ii lasati pe altii sa va recicleze cartonul, din sulurile de prosoape de bucatarie sau hartie igienica, putem sa le recuperam noi insine intr-un mod active.

Tot ce ne trebuie pentru acest proiect este:

–          cateva suluri de prosoape de bucatarie sau hartie igienica – doar cartonul,

–          un creion si o rigla,

–          o foarfeca,

–          niste vopsea acrilica sau de orice fel preferati,

–          niste lipici si

–          putina rabdare.

Mai intai am luat sulurile de carton, le-am impartit in sectiuni egale si le-am taiat.

Apoi le-am colorat in ce culori am vrut si, fiind in jurul perioadei olimpiadelor, m-am lasat inspirata de logoul jocurilor legendare. Le-am lipit in modelul dorit si asta a fost tot!

Iata cum mi-am infrumusetat o parte din balcon care mai avea nevoie de ceva…

Tagged:
Posted in: Romana