Alternative la mosaic – Partea 3: Pene de lemn pentru tablouri reciclate

Posted on October 14, 2012

0



Trecand printr-o perioada frenetica de creat tabluri din mozaic (chiar pe panza), am ramas inevitabil cu penele de lemn care sunt vandute cu cele mai multe panze deja intise. Cum nu-mi place risipa, le-am pastrat pentru un moment ulterior cand aveam sa imi aduca inspiratie. Acel moment a sosit!

Am luat penele din lemn si le-am vopsit cu acrylic in cele 2 culori pe care le-am tot folosit: maro & turquoise.

Le-am lasat la uscat.

Iata-le aici pe toate…

Apoi am inceput sa ma joc cu acest material pentru a-i permite sa isi implineasca destinul…

M-am hotarat la aceasta combinatie…

De asemenea, am simtit ca trebuie sa fie bucati inegale mai degraba decat egale…

Jucandu-ma cu materialul ajuns in aceasta faza, am gasit 2 posibilitati mai interesante…

  1. Clopotei de vant

2. Suport pentru lumanare

Eu am optat pentru a doua… I-am creat o baza si asta a fost tot!

Va place?

Posted in: Romana