Peace Rocks

Posted on November 25, 2012

0



Pacea este cea mai tare! Sunt destul de sigura ca intregul univers e de acord cu mine in legatura cu acest subiect.

Din sacul meu de proiecte am ales manuta rock. Subiectul a fost decis demult; avea doar nevoie sa se nasca in forma materiala. Surpinzator, am inceput procesul crearii acestei lucrari chiar inainte de ultimele nelinisti din lume. Daca ne permitem timpul sa observam, vedem ca lucrurile chiar se intampla la momentul potrivit. Modul in care reactionam este cel care decide cat de bune sau rele sunt evenimentele respective, nu credeti?

Sper ca mesajul meu este luat asa cum a fost intentionat… Nu fac politica; nici nu as stii cum! Cu devotement evit orice contact cu media… Inima mea nu mai poate primi durere in plus si creierul meu nu se mai poate injosii cu manipularile… Tot ce stiu este ca razboiul raneste pe toata lumea!

Am gasit aceasta mana de portelan acum ceva timp…

Ca utilitate, a fost destinata economiilor… in zilele noastre banii nu se mai pastreaza in forma lor fizica, dar cred ca putem pastra lucruri mai importante aproape de noi, cum ar fi gandurile si amintirile… Asa ca va propun ca de fiecare data cand aveti un gand pozitiv, un gand de impacare sau crestere, scrieti-l, pastrati-l si recititi-l cand aveti cea mai multa nevoie de asigurari si speranta!

Nu o sa va plictisesc cu detaliile crearii… Pe scurt, am inceput prin a aplica un strat de adeziv pentru a contracara alunecarea bucatilor de mozaic pe suprafata portelanului. Apoi am lipit bucatile de mozaic in forma dorita si am chituit totul.

Cum imi creez propriile culori de chit si nefacand asta de ceva timp, culoarea chitului a iesit mult mai deschisa decat mi-as fi dorit. Dar am reusit sa rezolv aceasta mica problema.

If blue is considered to represent freedom, in my mind (not sure if it is a general feeling) green is the color of peace. The way the green came out with a mossy effect adds, in my opinion, to the idea that peace also entails a healthy planet…

Daca albastrul este considerat culoarea libertatii,  in mintea mea (nu sunt sigura daca este un sentiment universal) verdele este culoarea pacii. Felul in care verdele confera un efect de muschi de padure lucrarii, adauga la ideea mea ca pacea presupune deasemenea o planeta sanatoasa…

Mesajul pe care il transmit este destul de clar… Nimic nu se compara cu pacea, asa ca hai sa investim in ea! Si pacea, dragii mei prieteni, asa cum sunt sigura ca stiti, vine in principal din interior!🙂

Posted in: Romana