Un Craciun mai putin traditional

Posted on December 25, 2012

0



Craciun fericit tuturor!

Acest an, dupa ce am experimentat cu un brad de mozaic traditional, am abordat si stilul modern.

Folosind aceleasi baze sub forma de con, am incercat o noua tehnica pe care am vrut mereu sa o abordez – joc multidimensional din bucati de mozaic.

Aici este inainte de chit. Daca vreti sa ramaneti la aceasta forma trebuie sa colorati baza in culoarea dorita si sa folositi un adeziv incolor foarte puternic.

Signature-14 Signature-15 Signature-16 Signature-17 Signature-18

Pentru a-i da mai multa durabilitate, am ales sa il chituiesc. Am pastrat aceeasi culoare ca a mozaicului pentru ca nu am vrut contrast, ci doar durabilitate si simplitate.

Signature-19

Signature-20 Signature-21 Signature-22 Signature-23 Signature-24 Signature-25 Signature-26 Signature-27 Signature-28 Signature-29

Sarbatori fericite!πŸ™‚

Posted in: Romana