La multi ani!!!

Posted on January 11, 2013

1



Anul trecut am descoperit un concurs adresat artistilor organizat de vodka Absolut. Fiti pe faza pentru cel de anul acesta!

Pentru concurs am creat un nou tablou pe Tema Petrecerii. Pentru acest tablou am selectat cateva poze din viata mea – prieteni petrecand si simtindu-se bine – si le-am folosit pentru a crea siluetele din el.

Image

Din pacate tabloul meu a fost descalificat deoarece folosea conturul sticlei de vodka Absolut. Daca ma intrebati pe bine, mi se pare putin absurd, dar nu eu fac regulile. Si deoarece nu am voie sa folosesc simbolul marcii, am transformat foarte usor usile stilizate sub forma sticlei de vodka in usi incadrate de draperii. Poate anul acesta o sa am vesti mai bune pentru voi!🙂

ImageImageImageImageImageImage

La multi ani, dragii mei prieteni! Va doresc un an fantastic plin de amintiri minunate!

Posted in: Romana