Inspiratie Warhol

Posted on January 21, 2013

2



O foarte draga prietena s-a gandit sa-i ofere uneia dintre cele mai bune prietene ale ei un tablou drept cadou de ziua ei. Si pentru ca a vrut sa fie o surpiza speciala s-a gandit sa ii ofere un tablou personalizat din mozaic. Asa ca a apelat la mine.

Am inceput, evident, cu Photosopul! Cui nu-i place tehnologia pentru a-si usura viata? Am gasit cateva tutoriale dragute despre cum sa realizez tablouri in stilul Warhol dintr-o fotografie si m-am pus pe experimentat.

Acestea sunt fazele prin care am trecut:

–          O versiune mai putin cizelata:

Image

–          Un experiment cubist/Warholist:

Image

–          Mixul correct:

Image

Am ales sa amestec aceste doua versiuni…

Image

… si iata ce a iesit!

ImageImageImageImageImage

Stiu! Stiu!!! Tuturor ne place cum arata acum! Dar, pentru a-i oferi durabilitate, tabloul trebuie chituit. Alegerea culorii chitului este un pas crucial in crearea sau distrugerea unui tablou din mozaic. Acum pot spune, inca cu modestie, ca sunt mai buna decat la inceput in a allege culoarea chitului in functie de mixul de culori din tablou. Acest pas este cel in care experienta chiar are un cuvant serios de spus in arta mozaicului.

Iata cum arata de-a lungul proceului de chituire: acoperit de chit, sters si curatat intens cu ajutorul unei periute de dinti! Chiar se vede diferenta cand se insista cu periuta, nu-i asa?

ImageImageImage

Iata versiunea finala, cu un strat final de lac de pietre pentru a conferi adancime si intensitate culorilor! Arata chiar mai bine de atat, doar ca nu am avut lumina potrivita pentru a face aceasta fotografie…

Image

Sper ca v-a placut si astept comentariile voastre cu interes!

Posted in: Romana