La multi ani, sexy Flamingo!

Posted on February 13, 2013

4



Astazi este ziua unei foarte apropiate prietene. La multi ani, sexy!

Niste prieteni foarte apropiati de-ai nostril i-au pus porecla de “Flamingo”. Da, pentru ca are picioarele cele mai lungi pe care le-am vazut vreodata!!! Ei bine, deoarece toti prietenii apropiati trebuie sa aiba o lucrare semnata de mine, m-am gandit sa-I fac cadou un tablou cu o pasare flamingo. Sa speram ca iese bine…

Am inceput cu fundalul… Am avut, initial, o abordare impresionistica, dar am simtit ca ar putea contrasta prea mult cu mozaicul. Asa ca l-am schimbat cu o abordare mai stilizata a unui lac.

ImageImage

Apoi, am schitat modelul…

Image

… am pus mozaicul si voila!!!

ImageImageImageImage

M-am jucat putin in Photoshop ca sa vad cum ar fi aratat cu celalalt fundal… Voi ce parere aveti?

Image

Posted in: Romana