Uniunea Artistilor Plastici din Bucuresti – Vitralii & Restaurare

Posted on April 5, 2015

0



La multi ani de florii si de Pastele catolic!!! A trecut ceva timp de cand nu v-am mai scris! Sper ca v-a fost lafel de dor de mine cat mi-a fost mie de voi! ❤

Stiti cum viata ne poarta pe drumuri interesante si uneori, deloc planificate. Ei bine, atunci cand ma asteptam mai putin, ceva minunat mi s-a intamplat! Am intalnit un prieten care are un prieten care lucreaza in domeniul vitraliilor. Si, trebuie sa va spun sincer ca dintotdeauna am ADORAT vitraliile. Era unul din visele mele sa vad cum se realizeaza.

Ei bine, viata mi-a oferit mult mai mult! Am ajuns sa vizitez studiourile Uniunii Artistilor Plastici din Bucuresti. A fost o experienta pe care nici nu indraznesc sa o pun in cuvinte.  Si, asa cum este de obicei in viata, oamenii au fost cei care au facut experienta de neuitat… Prietenosi, blanzi, generosi, deschisi, inspirationali!

Iata cateva poze din primul studio pe care am avut privilegiul de a-l vizita. Am avut norocul sa ii prind in mijlocul unui proiect de restaurare pentru o casa veche si, evident, mult anticipatul si dezideratul proces al realizarii vitraliilor. Va invit vizionati pozele si sa reveniti caci va voi mai arata doua alte ateliere cu arta lor specifica!

Iulian & co 1

Iulian & co 2 Iulian & co 3

Iulian & co 4 Iulian & co 5 Iulian & co 6 Iulian & co 7 Iulian & co 8

Daca artistul va fi indeajuns de dragut sa ne trimita o poza, voi updatat aceasta postare cu produsul finit. Incantator!!!

Update: Puteti vedea lucrarea finalizata aici.

Posted in: Artists, Romana